کسب مقام دوم استانی مسابقات فرهنگی و هنری فردا در رشته نمایش صحنه ای
 copy.jpg)
گروه تئاتر دانش آموزان متوسطه اول دخترانه علوم پزشکی با تلاش و همت اعضای خود، موفق به کسب مقام دوم مرحله استانی در رشته نمایش مسابقات فرهنگی هنری شد.این دوره از مسابقات با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای هنری دانشآموزان و ایجاد انگیزه برای فعالیتهای فرهنگی برگزار گردید و گروههای مختلف از مدارس سراسر استان در بخش نمایش با یکدیگر به رقابت پرداختند.در این رقابت، گروه تئاتر متوسطه اول دخترانه با ارائه اثری منسجم، هنرمندانه و در خور توجه، توانست رتبه دوم استان را کسب کند. امید است این افتخارآفرینی زمینهساز درخششهای بیشتر دانشآموزان در مراحل بالاتر مسابقات باشد.
نظر دهید